SHOP FOR IMPORTED
Keywords:
ethics, conflict management, consumption.Abstract
The case comes to buying a handbag in a shop selling imported Chinese, producing reflections on consumption, ethics and consumer rights.
Downloads
Download data is not yet available.
References
BALDAM, Roquemar; VALLE, Rogério; PEREIRA, Humberto; HILST, Sérgio; ABREU, Maurício; SOBRAL, Valmir. Gerenciamento de Processos de Negócios: BPM - Business Process Management. São Paulo: Érica, 2005.
SROUR, Robert Henry. Poder, cultura e ética nas organizações. 6. ed. Rio de Janeiro: Campos, 1998.
ULRICH, David. Recursos humanos estratégico. São Paulo: Futura, 2000
VERGARA, Sylvia Constant. Gestão de pessoas. São Paulo: Atlas, 1999.
Downloads
Published
01-07-2011
How to Cite
MEDEIROS, E. S. de . SHOP FOR IMPORTED. Revista de Casos e Consultoria, [S. l.], v. 2, n. 3, p. e231, 2011. Disponível em: https://periodicos.ufrn.br/casoseconsultoria/article/view/20672. Acesso em: 4 dec. 2024.
Issue
Section
Cases