POETIC CARTOGRAPHIES FOR THE (RE)HUMANIZATION OF LEARNING IN ACADEMIA
DOI:
https://doi.org/10.21680/2595-4024.2023v6n1ID34286Abstract
This work aims to understand how a remote event can generate new ways of sharing learning and doing in the artistic-pedagogical area. For this, it is based on the experience of the authors in the mediation of one of the conversation groups of the II International Colloquium Poetics of Learning (II CIPA). The writing seeks to answer the following question: How can a remote format event overcome physical, space and time barriers, integrating the people involved in the event? To answer it, we dialogued with: production documents of the Colloquium; individual texts by group participants; collective text produced at the event; principle and concept of game as a methodology for the event of conversation.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Leandro Augusto e Silva Miranda Cavalcante Silva Miranda Cavalcante, Jullyana Maria Moreira Julião
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Autores que publicam nesta revista concordam com os seguintes termos:
Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).