WRITING EXPERIENCES IN THE CONVERSATION GROUPS OF THE SECOND INTERNATIONAL COLLOQUIUM ON THE POETICS OF LEARNING
DOI:
https://doi.org/10.21680/2595-4024.2023v6n1ID34285Abstract
The article reports and discusses experiences at the II International Colloquium Poetics of Learning (II CIPA), from the perspective of the coordinators of Conversation Groups 1 and 5, dealing with the ways in which they were affected by the inventiveness and course of the event. For this, it resorts to an essayistic and rhizomatic writing, betting on writing powers, which present provocations around the playful character of the Colloquium and the state of presence that was established from the game. The II CIPA is here affirmed as an important academic event in the area of the performing arts, which incorporated the poetics of theater in its actions to get closer to life, and establish connections with the present.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Denis Silva Castro, Ivone Priscilla Castro Ramalho, Thulho Cezar Santos de Siqueira
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Autores que publicam nesta revista concordam com os seguintes termos:
Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).