Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista de Casos e Consultoria
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Avaliadores
Privacy Statement
Contact
Search
Periódicos UFRN
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2013)
Vol. 4 No. 1 (2013)
Published:
01-01-2013
Articles
COLLABORATIVE MANAGEMENT OF BRANDS: AN APPROACH ON THE STRATEGIES OF INTERACTION WITH CONSUMERS IN DIGITAL NETWORKS
Edilma Maria dos Santos Silva, Karla Karina de Oliveira, Ellen Roberta Albuquerque dos Santos
e411
pdf (Português (Brasil))
PROCESS MANAGEMENT OF TECHNOLOGICAL INNOVATION IN MICRO AND SMALL BUSINESS: THE IMPACTS, THE BENEFITS AND ADOPTION OF TECHNOLOGY
Ligia Maria Alves Cavalcante, Fernanda Maria de Abreu Gomes, Francisco Dinarte de S. Fernandes
e412
pdf (Português (Brasil))
Submission
dados
e-ISSN:
2237-7417
Qualis:
B4
Área:
Multidisciplinar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Block title
Fisiopatologia, diagnóstico e tratamento da anemia ferropriva: Uma revisão de literatura
2140
ANÁLISE DA POÉTICA DE CAMÕES: O AMOR É FOGO QUE ARDE SEM SE VER
1548
ABORDAGEM FISIOTERAPÊUTICA EM PACIENTES COM ACIDENTE VASCULAR ENCEFÁLICO (AVE)
1010
Principais fitoterápicos e demais medicamentos utilizados no tratamento de ansiedade e depressão
874
A atuação do terapeuta ocupacional na reabilitação de pessoas com autismo
871