Education and traditional knowledge

a cartography of the discovery of anonymous wisdoms

Authors

DOI:

https://doi.org/10.21680/1981-1802.2025v63n77ID41060

Keywords:

.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Paulo Sérgio Raposo da Silva, Universidade Federal do Rio Grande do Norte

É Doutorando do Programa de Pós-Graduação em Educação da Universidade Federal do Rio Grande do Norte. Integra o Grupo de Estudos da Complexidade

 

Josineide Silveira de Oliveira, Universidade Federal do Rio Grande do Norte

É Prof.ª Dr.ª do Programa de Pós-Graduação em Educação da Universidade Federal do Rio Grande do Norte. Integra o Grupo de Estudos da Complexidade

References

LÉVI-STRAUSS, Claude. O pensamento selvagem. 12. ed. Tradução Tânia Pellegrini. Campinas: Papirus, 2012.

Published

19-11-2025

How to Cite

Silva, P. S. R. da, & Oliveira, J. S. de. (2025). Education and traditional knowledge: a cartography of the discovery of anonymous wisdoms. Journal Education in Question, 63(77). https://doi.org/10.21680/1981-1802.2025v63n77ID41060