“Powerful teaching: unleash the science of learning”

Book review

Authors

DOI:

https://doi.org/10.21680/1981-1802.2022v60n64ID29803

Keywords:

Resenha, Prática de Lembrar, Psicologia Cognitiva, Práticas pedagógicas

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

José Cláudio de Sene Miguel, Universidade Estadual do Norte do Paraná

Professor da Escola Municipal São Francisco de Assis (Siqueira Campos). Mestrando no Programa de Pós-Graduação em Educação na Universidade Estadual do Norte do Paraná.

Roberta Ekuni, Universidade Estadual do Norte do Paraná

Prof.ª Dr.ª da Universidade Estadual do Norte do Paraná e do Programa de Pós-Graduação em Educação. É integrante do Grupo de Pesquisa Laboratório de Ensino e Pesquisa em Educação para a Ciência. Pesquisadora da Rede Ciência para Educação.

References

AGARWAL, Pooja K.; BAIN, Patrice M. Powerful Teaching: unleash the science of learning. San Francisco: Jossey-Bass, 2019.

Published

15-09-2022

How to Cite

de Sene Miguel, J. C., & Ekuni, R. (2022). “Powerful teaching: unleash the science of learning”: Book review. Journal Education in Question, 60(64). https://doi.org/10.21680/1981-1802.2022v60n64ID29803