Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to the current issue
Skip to site footer
Open Menu
Journal Education in Question
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Rules for the Journal
Editorial Team
Submissão/Tutorial
Privacy Statement
Publication Ethics and Malpractice Statement
Política de Acesso Livre
Política de Direitos Autorais
Contact
Tutorial (Submissão Artigo e Resenha)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Português)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Inglês)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Espanhol)
Google Scholar
Search
Periódicos UFRN
Register
Login
Current Issue
Vol. 62 No. 72 (2024): abr./jun. 2024
Published:
05-07-2024
Editorial
Editorial
Marta Maria Araujo
pdf (Português) (Português (Brasil))
Artigos
Basis for thinking the artificial intelligence and school and organizational learning
Robson Sueth
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf (Español (España))
Internationalization as a strategy to promote student persistence and academic success in higher education
the state of knowledge
Pricila Kohls-Santos, Marília Costa Morosini
pdf (Português) (Português (Brasil))
Language education as a locus for struggle, embracement and respect
decolonial praxiologies from the cerrado goiano
Barbra Sabota, Hélvio Frank
pdf (Português) (Português (Brasil))
Resenha
Approaches to Inclusive Education
Akira Aikyo Galvão, Juh Círico
pdf (Português) (Português (Brasil))
View All Issues
dados
e-ISSN:
1981-1802
Qualis:
A1
Área:
Educação
Block title
A função reparadora na educação de jovens e adultos: uma leitura do cotidiano escolar
1595
Metodologias ativas e tecnologias digitais:
1489
Elaboração e validação de um Plano Educacional Individualizado para alunos com autismo
998
Educação, escola e humanização em Marx, Engels e Lukács
962
Práticas pedagógicas e ensino integrado
887
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexador
Indexador-2
Contador de visitas
Contador de visitas
Acessos a partir de outubro de 2022.
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue