Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Rules for the Journal
Editorial Team
Submissão/Tutorial
Privacy Statement
Publication Ethics and Malpractice Statement
Política de Acesso Livre
Política de Direitos Autorais
Contact
Tutorial (Submissão Artigo e Resenha)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Português)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Inglês)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Espanhol)
Google Scholar
Search
Periódicos UFRN
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 62 No. 74 (2024): out./dez. 2024
Vol. 62 No. 74 (2024): out./dez. 2024
DOI:
https://doi.org/10.21680/1981-1802.2024v62n74
Published:
08-11-2024
Editorial
Editorial
José de Castro
pdf (Português) (Português (Brasil))
Artigos
Experiences of (literary) readings in the process of becoming a teacher
Diana Lusa, Flávia Brocchetto Ramos
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Thought experiment
rhetoric and education
Elena Barbosa Nascimento, Marcus Vinicius da Cunha
pdf (Português) (Português (Brasil))
Flipped Learning (flipped classroom)
concept, proposal and (re)organization of teaching times and spaces
Achilles Alves de Oliveira, Yara Fonseca de Oliveira e Silva
pdf (Português) (Português (Brasil))
Assistive technology equipment and accessibility in university libraries
Eduardo José Manzini, Danielle da Silva Pinheiro Wellichan
pdf (Português) (Português (Brasil))
Resenha
Primary school education in the Federative State of Rio Grande do Norte (1889-1904)
Nilzete Moura Santos
pdf (Português) (Português (Brasil))
Exploring the possibilities of multiliteracies at school
Nathalia Dória Oliveira, Cristiano Mezzaroba
pdf (Português) (Português (Brasil))
dados
e-ISSN:
1981-1802
Qualis:
A1
Área:
Educação
Block title
Educação, escola e humanização em Marx, Engels e Lukács
4444
Metodologias ativas e tecnologias digitais:
1803
Práticas pedagógicas e ensino integrado
1457
Elaboração e validação de um Plano Educacional Individualizado para alunos com autismo
997
A função reparadora na educação de jovens e adultos: uma leitura do cotidiano escolar
840
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexador
Indexador-2
Contador de visitas
Contador de visitas
Acessos a partir de outubro de 2022.
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue