Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Rules for the Journal
Editorial Team
Submissão/Tutorial
Privacy Statement
Publication Ethics and Malpractice Statement
Política de Acesso Livre
Política de Direitos Autorais
Contact
Tutorial (Submissão Artigo e Resenha)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Português)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Inglês)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Espanhol)
Google Scholar
Search
Periódicos UFRN
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 62 No. 71 (2024): jan./mar. 2024
Vol. 62 No. 71 (2024): jan./mar. 2024
DOI:
https://doi.org/10.21680/1981-1802.2024v62n71
Published:
15-02-2024
Editorial
Editorial
Marta Maria Araujo
pdf (Português) (Português (Brasil))
Artigos
Elaboration and Validation of an Individualized Education Plan for Students with Autism
Contributions from a Teacher Training Program
Débora Mara Pereira, Débora Regina de Paula Nunes
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
pdf (Español (España))
Professional development and learning to teach in the narratives of experienced Portuguese teachers
Marilandi Maria Mascarello Vieira, Fernando Ilídio Ferreira
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Valorization of the supervised professional internship
foundation and implementation in higher Education in Angola
Arão Chilulo Cutatela Cutatela, Alfredo Maria de Jesus Paulo, Luís Alexandre da Fonseca Tinoca
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Teacher practice and education
challenges and resistances in the COVID-19 context
Renata Helena Pin Pucci, Kauany Cerqueira Ferreira Bezerra, Luciana Haddad Ferreira
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Children, mobile technologies, and parental mediation
Célia Regina de Carvalho
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Collaborative practices with TDIC
curricular innovation in teaching assistantship experiences
Weider Santos, Luís Paulo Mercado
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Reading and writing manuals for elementary education
the case of Spain (1900-1905)
Márcia Cabral da Silva
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Complex planetary decolonial education as action and subversion
lessons from Freire and Morin
Milagros Elena Rodríguez, Ivan Fortunato
pdf (Español (España))
pdf
“Of the wanting that there is, and of what is not in me”
the memorial phenomenon in schools, through the work of four women (Porto Alegre and São Leopoldo/RS)
Danielle Brum Ginar Telles, Dóris Bittencourt Almeida
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf
Being masculine under neon light
curriculum and northeasternness
Alcidesio Oliveira da Silva Junior, Marlécio Maknamara
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf (Español (España))
Resenha
Education of women throughout the 19th and 20th centuries
Tércia Maria Souza de Moura Marques, Ana Luiza Pires de Medeiros Praxedes
pdf (Português) (Português (Brasil))
dados
e-ISSN:
1981-1802
Qualis:
A1
Área:
Educação
Block title
Educação, escola e humanização em Marx, Engels e Lukács
5614
Metodologias ativas e tecnologias digitais:
1813
Práticas pedagógicas e ensino integrado
1539
Elaboração e validação de um Plano Educacional Individualizado para alunos com autismo
1005
A função reparadora na educação de jovens e adultos: uma leitura do cotidiano escolar
832
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexador
Indexador-2
Contador de visitas
Contador de visitas
Acessos a partir de outubro de 2022.
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue