Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Rules for the Journal
Editorial Team
Submissão/Tutorial
Privacy Statement
Publication Ethics and Malpractice Statement
Política de Acesso Livre
Política de Direitos Autorais
Contact
Tutorial (Submissão Artigo e Resenha)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Português)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Inglês)
Normas Gerais da Revista Educação em Questão (Espanhol)
Google Scholar
Search
Periódicos UFRN
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 57 No. 53 (2019): jul./set. 2019
Vol. 57 No. 53 (2019): jul./set. 2019
DOI:
https://doi.org/10.21680/1981-1802.2019v57n53
Published:
21-06-2019
Full Issue
pdf (Português) (Português (Brasil))
Editorial
Editorial
Marta Maria de Araújo
pdf (Português) (Português (Brasil))
Artigos
Education as a path to human comprehension:
development of intersubjectivity based on complexity
Adriane Lorenzon, Michelle Romero Gallardo
pdf (Espanhol) (Português (Brasil))
Higher education quality policies in Germany and United Kingdom:
quo vadis?
Cleber Augusto Pereira, Joaquim Filipe Ferraz Esteves de Araújo, Ph.D., Maria de Lourdes Machado-Taylor, Ph.D.
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf (Inglês) (Português (Brasil))
Teacher training and critical multicultural pedagogical practices
Mônica Farias Abu-El-Haj, Lia Machado Fiuza Fialho
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf (Inglês) (Português (Brasil))
The performance of the students of the Mathematics course of a public institution of higher education
Chaiane de Medeiros Rosa, Fabiano Fortunato Teixeira dos Santos, Heloisio Caetano Mendes
pdf (Português) (Português (Brasil))
The teaching of graphic conventions in literacy
Cleonara Maria Schwartz, Gilciane Ottoni Pinheiro, Fernanda Zanetti Becalli
pdf (Português) (Português (Brasil))
pdf (Inglês) (Português (Brasil))
Courses Evaluation from the SINAES:
an analysis for quality improvement at the Federal University of Paraíba
Maria das Graças Gonçalves Vieira Guerra, Wagner Leite Ribeiro
pdf (Português) (Português (Brasil))
Comic books, reading and discourse of interdiction in official spaces of education
Felipe de Souza Costa
pdf (Português) (Português (Brasil))
Research (-) formation:
compositions from reading and writing experiences at the university
Teresa N. R. Gonçalves
pdf (Português) (Português (Brasil))
The production of knowledge on Higher Education in Brazil in articles published between 2008 and 2018
Rosangela Fritsch, Ricardo Ferreira Vitelli, Artur Eugênio Jacobus
pdf (Português) (Português (Brasil))
Recursos Públicos investidos na Educação Infantil:
uma análise das consultorias internacionais
Dulce Mara Langhinotti Carpes, Ângela Mara De Barros Lara
pdf (Português) (Português (Brasil))
Pedagogy, formation human and the post-modern narcissistic person
João Francisco Lopes de Lima
pdf (Português) (Português (Brasil))
Youth experiences of individuation:
Family and school socialization in biographical narratives
Juliana Batista dos Reis
pdf (Português) (Português (Brasil))
Collaborate or cooperate? mirror says myself!
Gerson Ribeiro Bacury, Maria Salonilde Ferreira
pdf (Português) (Português (Brasil))
Resenha
Research in education:
the reflective interview
Tatiane Lebre Dias, Ana Borck, Keyla Aparecida Fortes Oliveira
pdf (Português) (Português (Brasil))
Documento
Entrevista com Neide Varela Santiago e Homenagens
Marta Maria de Araújo
pdf (Português) (Português (Brasil))
dados
e-ISSN:
1981-1802
Qualis:
A1
Área:
Educação
Block title
Educação, escola e humanização em Marx, Engels e Lukács
5741
Metodologias ativas e tecnologias digitais:
1801
Práticas pedagógicas e ensino integrado
1545
Elaboração e validação de um Plano Educacional Individualizado para alunos com autismo
998
A função reparadora na educação de jovens e adultos: uma leitura do cotidiano escolar
833
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexador
Indexador-2
Contador de visitas
Contador de visitas
Acessos a partir de outubro de 2022.
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue